Szeretné a jövőben helyi adó adóügyeit elektronikusan intézni magánszemélyként is?
Szeretné az adóhatóság által kiküldött tértivevényes értesítőket elektronikusan megkapni Ügyfélkapujára, elkerülve ezzel a postai sorbanállást küldeményéért?

Bármilyen egyéb adóhatósági dokumentumot - akár külföldi tartózkodása alatt is - biztosan megkapni, elkerülve a postai kézbesítés sokszor felmerülő problémáját?

Nincs más dolga, mint Ügyfélkapuja segítségével a https://rendelkezes.gov.hu/rny-public/ oldalon alaprendelkezést tenni, és ott engedélyezni az elektronikus kapcsolattartást.

Ezen rendelkezését jelezze önkormányzati adóhatóságunknál (52/557-315, e-mail: polgmhiv@hajduszob.hu), s mi a szükséges átállítást megtessszük, s ezt követően már minden küldeményét elektronikusan kézbesítjük az Ön számára.